March 15, 2010

MONDAY

yeah its monday and holiday.
boring boring boring -.-'
pegila bukak buku cik akk oii.name jee budak SPM.
pemalas nk mampuss.


tapi itu kate hati aku.aku ni lahai nk bukak buku pon becinta.seb baek la malam tadi da siapkn bi paper 1 jee pon.yang essay tu tak tau nk buat ble.memangla idea aku bersepah nk buat essay [menganjeng].
along angah kk.ekin semua da balek semalam.tinggal aku ngn k.yul serta ibu dan ayah.tp k.yul pon da kuar g kursus ape tah.ayah of kos la g kje.hanye aku dan ibu.td ibu da membebel;

balek balek facebook.kau kn da nk exam.tinggal berape bulan je lg.
pegi la bawak bawak study.

alahai ibu.sry la dapat anak pemalas cmni.malam nty eyqa study yeapp (mcm omong kosong je --').ah lantakk la.

td buat keje giler gak lepas hantar k.yul kat MITC.
amek gamba sorang2 terlari lari depan ruma.haha (: sukati mcik jiran la nk kate ape.
janji aku suke :)


No comments:

Post a Comment