June 10, 2010

HANG OUT DAYYYY !

Assalamualaikum.

Haritu hang out with the girls.kat DP la of course.name pon tanah jajahan melaka if nak keluar memang tkde tempat laen la nak jejak.then, alasan yang dibgtau kat ibu is sebab nak beli buku past year yang ckgu farah pesan tu.THANX CKGU SBB BAGI PELUANG SAYE KELUAR .haha.idiot.dahla suruh org datang jemput tapi datang lambat pulak.maaf =.=' kepada pihak yang berkenaan.tak disengajakan sbb jnji seploh setengah kn ?haha lame la kaw.pastu nak tau tk aku breakfast ape ? look, look n_____n
hee (: hepi meal.bukan untuk kanak-kanak shj, okaay.


inilah yang terjadi bile si tembam ber'shawl' =.='



lepas tu lepak, take 5 kat dataran jap after tengak wayang LAGENDA ANAK SETAN.
ingatla best sangat citer dye sampai boleh leleh (bak kater cikgu zai kat fesbuk).taapi cikgu saye tak ponn.hm nak katerla aku heartless ke ape.mcm taaaak je.dengan si affiqah dan syazana yang memang mulut bertih jagung sumpahla aku gelak je.tapi, seriously bg aku tak best pon.kalau aku jadi pengkritik filem aku bg 3setengah kowt.banyak ke ?okla tu kn ?-______-

p/s; still boycott israel

No comments:

Post a Comment