September 6, 2010

Sarang Semuut untuk Nard :) sweet tk aku ?ehe.

dah over three years aku rase aku dengar si Nard ni merengek nak kueh sarang semut ibu aku.
Dye kate ku
eh ibu aku sedap lah, tak penah jumpe lah,
itu lah, in
i lah.
Haih. Nard, Nard.
Ade ade aje la
kau.Pasal membodek nombor satu.


Then, aku terus c
akap kat ibu nak buat sarang semut untuk kawan tapi tak payah buat display.Sebab aku malas nak buat banyak banyak.hee :) pemalas taapi aku tolong ape mak aku buat kueh lain jugakk.fair, squre-muer
.
Lagipon bukan ade orang tolong aku buat kueh ni.Ibu tolong bancuh je.Nak sagat, nak susun cup dalam tray, nak masukkan tepung dalam cup, nak hias dengan coklat rice, nak masukkan dalam oven, nak susun dalam balang tu ibu la yang buat sebab aku malas nak buat divider.

At last, jadila kuih sarang semut ni dengan hasil usaha sendiri.Sedaap jugaak doe !Jangan main-main.Nak rase datang rumah.tapi kene bayar la pulokk sebab limited edition.wakakaka >.<' Tapi Nard, SORRY la s
ebab ade yang macam terhangus sikit sebab buzy sngat kan buat sensorang.kiki :) paling penting rase dye still sedapplah.
tapi aku sure kau mesti makan je sebab
bak kate Trah kau tolak batu ngan kayu jee, kan ?
Haha.Jokingggg
:P

Lepas ni boley bukak bakery lah nampaknye, kan.
Lepas tu, lawan dengan Fateen punye Danish Bakers.
Whuuu ~
Ade yang pergi sekola tak bertegur sape nanti.
Tapi takpe lah kan sebab Danish Bakers dah ade pelanggan tetap.
*Tece Aziah
*




TTYL
, Fateen.Chill :)

Btw,sarang semut = SARANGHAE, Nard.

No comments:

Post a Comment