December 24, 2010

Semua orang pon comel :)



Bosan :(
dah taktau dah nak buatpe yang tak membosankan. sumpah dah macam loser jee duduk rumah. nak keluar memang banyak la duit mbah kauuuu. dush, dush, dush dah rase nak hantuk jee kepala kat dinding dek kebosanan tahap karma ni wuwuwuwuwuu
T_____T. tsk

pagi tadi pon nasib la ibu ajak balek kampung nak hantar barang dapur. kalau tak memang aku duk rumah sorang-sorang.
dan after this pon if semua pergi kerja dan kak ekin dah balik uthm balik, memang aku jee la yang akan tersadai sorang-sorang dekat teratak bertuah ni. nak buat macam mane nak kerja takde orang hantar. driving class pon insyaallah la start next week. orang lain heboh jalan sane, jalan sini aku dok la tercongok depan teeveeee tu. T______T tsk
sabar jee la syafiqah oi :(

dan kisah COMEL
:)
tadi ibu ajak g JJ sebab dia nk cari hadiah orang
kahwin dan aku pon berharap la agar dibukakan pintu hati ayahku tersayang tu untuk belikan handphone baru.
taapi malangnye sampai sudah pon dia tak cakap ape-ape. haiihhh bila la aku nk dapat phone niehh :(
hah ! back to kisah comel tadi heeee
sampai-sampai jee depan pintu masuk tu tiba-tiba rasa macam semua orang kat situ comel jeeeeee >.<>
serious, even kakak cashier tu pon. dan konklusinye semua orang pon comel okaay :P
haha :DDDDD



tako tao ni tak comel tapi nak bagitau dia sedaaaaap jee :)
thanks to athirah hazwani sebab dah lama dia suruh aku rasa mendealah ni.

budak ni pon comel kan *ahakzs malu-malu pulak dia >_<



No comments:

Post a Comment