January 2, 2011

Driving class.



Hari ni baru start first kursus memandu.
a bad start of the day : bangun lambat dowwwww !
lepastu tengah rush rush gilaaa amek towel masuk toilet, ayah jerit dari pintu depan.

ayah : ikaaaa pakcik nordin dah sampai ni !

hoyeahh omaigosh, omaigosh aku dah huru-hara dalam toilet ni terfikir mandi kerbau jee lah :)
hehe biaselah tu kalau kat hostel pon same jee.
ok, mandi done. siap-siap, tengok muka kat cermin. mak aiih busuuuk gilalah muka kau bangun tidur. aaah lantak sapa suruh dia buat kuliah hari ahad. dah la malam tadi pon takleh tido.
suweyy betuul -.-

masuk kereta.
pakcik nordin : nurul dah bgtau tak pasal hari ni ?
aku : hah. ade.

pakcik nordin : ingatkan tak bgtau.


sheesh pakcik nak perli beragak aaa.

lepastu daftar, hey aku nampak bariq ! haha over jee.
lagi, masuk dewan, buat ujian rabun warna, dengar ceramah, texting syazana *thanks na kurangkan kebosanan aku :) hee, rehat, dengar ceramah lagi. balik.
Lapar, plus sakit kepala lagi. duhhh
sampai rumah terus sambar tudung saji. nasib baik lauk sedaap. hehs macam selalu tak sedap jee. lepas makan tak sempat cari panadol ke ape sambar bantal pulak.
haha indahnye dunia budak tuyussshhh ni *haha perasan gila :D


-------------------------------------------------------------------------------------------

2011.
Happy New Year :) !




haha harap tak lambat lagi nk wish new year. eleh baru 2Jan 2011 pon.
DAA BYEBYEEE 2010 :)
semua pon macam sedih jee nk tinggalkan 2010 taaaapi aku super-happy jee.
haha maybe 2010 aku banyak cerita duka so, look forward and move on lah.
but thanks for those who created precious moments in my past years. really appreciate that.
especially classmates, dormmates, besties dan sape-sape lagilah.
PELANGI, you too :)

Angah, thanks bawak celebrate new year kat jonker walk yang sesak gila-tahap-gaban-sampai-takleh-jalan tu. dan belanja supper kat stall kak long belakang muzium samudera.
Nice, dapat tengok bunga api banyak-banyak. heee macam budak-budak jee jakun tengok bunga api. dan secara tak officialnya syafiqah is no longer 17 taapi eighteeeen tahu :)
yay ! dah besar lah u. dan lepasni dah boleh bawak kereta. hey driver bus i don't need you anymoreeeeee ^_^


AZAM BARU ?
naaaah, tak sempat nak fikir lagi. usha Pelangi maybe ? *jokingg
but Pelangi, thanks fr the 1.02 a.m text.
do make me smile tahu ? sbb you dah lame tak text i.
haha gaye macam berkasih je mereka ni.

(~_^)


7 comments:

  1. Wallaa! Dah ber'I-you' pulak ke dengan Pelangi? Wiwiitt ;) Hahaa

    ReplyDelete
  2. mane, aku jee yang gedik i-you kat sini. padahal sikit punya kau-aku jee :(

    ReplyDelete
  3. nak menempel kat cmnt box kau. HAHAHA :)

    ReplyDelete
  4. tqa am : hee chill la nie :DD

    farah : menempel lah banyak-banyak aku sukaaaa :)

    ReplyDelete