January 10, 2011

It's midnight, dan mood jiwang pon datang menyerang -__-


Ingat tak semalam, time AJL faizal tahir nyanyi lagu hanyut ? percaya tak time tu jugak aku teringat dekat Pelangi :) heee

aaahhhh jiwang, jiwang, jiwanggggg

sbb time kitorang tak berapa nk baik sangat tu, aku harap sangat dia akan nyanyikan lagu tu dekat aku XD haha shhhweeeeettt kan ? *eh eh jangan muntah dulu* harap jee taapi dia tak nyanyikan pon. sumpahla dia tak layan. dan aku kalau rasa sakit hati sangat dengan dia, aku dengar lagu ni, part corus dia : Egokah aku, Wali Band.

egokah aku mencintaimu
walau ku tahu, ku tak dihatimu
.........
.........
.........
kuharap tuhan cabut nyawamu
agar tak ada yang milikimu
T_T

*hehs maalas nk search full lyrics, ni pon mana yg aku ingat jee

pathethic gilaa kan ? so that's me sepanjang 3 months of ignorance oleh dia. sebab apa ?
hehs panjang ceritanya. taapi yang paling taching time malam budak-budak Ted yang prihatin nak baikkan semula kami ni. malam rehearsal anugerah ko-ku tu. malam tu lah yang paling aku ingat sebab dia buat perangai darling-macho tunggu aku balik prep, sandar dekat depan pintu benz sambil senyum. ohdammmit ! cairlah der
dan malam tu aku pakai kurung hitam, baju pinjam nadiah mahamood. dia, sweater cream ber'hooded'.

dan sekarang dah okaay. but not much better.
dulu lagi berkali ganda better than this time. mungkin sebab masing-masing pon dah besar.
ahhha besarnyeee :P
dan mungkin dia dah ada besties lain. eh bukan mungkin, memang ada. besties yg ketawa dengan dia, menangis dengan dia, share cerita dengan dia, tempat mengadu dia, tempat berlindung dia yang dia boleh share apaaaaaa je kisah hidup dia.*ada unsur jealous di situ*
HA-HA.
taapi kisah aku je yang dia tak pernah cerita. i wonder why. mungkin aku tak penting dalam hidup dia. okaay fine.

aku, minah lorat sebab kau tak pernah luahkan apa yang kau rasa !

AH-HA mungkin aku perasan tapi aku tak hipokrit dengan bagitau kat orang aku tak pernah suka kat sapa-sapa.

dan aku berani buat post emosi-taching-jiwangkarat-leleh ni sebab aku tau dia tak pernah bukak blog aku.



alot of credits to fateen, hzwnn, and nard.






2 comments: