March 4, 2011

Jawapan Menyedapkan Hati.


Currently addicted to Aishiteru by Zivilia Band.

[ kembali diselubung mood jiwang, ehem ]


Okay dah lama tak post ala-ala mood jiwang karatsszzz. sebab aku dah lama heartless sejak tinggalkan sekolah beberapa bulan lepas. taapi, sejak semalam status facebook aku akan kedengaran geli dan mual bagi orang kurang jiwang :D

Hey Mr Monstaah, rasa macam hilang kau 2 bulan dan lepastu dah TERjumpa balik. haha funny. nope. it was pain. sweet pain, babyy :) kau tak rasa aku je yang rasa. macam tak percaya aku still suka kau lagi. this is gonna be loooooong so, thanks fr scrolling down tapi kalau rasa bosan takpayah baca. tiada paksaan.



P = people, Mr M = mr monstaah, M = me.

Ini cerita lama. zaman sekolah budak hingusan.

P : tadi time kelas chemist dia asyik pandang meja kitorang je cari kau kot. dia taktau kau balik lambat ke ?
M : taak. buatpe aku nak bgtau dia. dia cari teet kot dia kan suka kacau teet.
:(

P : kak chul, teet mintak tolong bg coklat ni dekat Mr M.
M : oh. okaay. tapi kenapa ?
malas nak story panjang cerita. lepastu aku bagi coklat dekat Mr M.
M : tadi teet bagi coklat aku letak dalam pencil box kau.
hamek kau Mr M jeling sedas. sbb time tu kitorg tengah perang dingin. tapi aku still cakap dengan dia mcm takde ape tapi dia je kepala batu. emoo
:(

Ayah : ika, Mr M dah balik sekolah dah ?
M : entah ika dah lama tak contact dengan dia.
padahal time tu dah berapa lama aku tak on phone sbb perang dengan dia.
:(

P : Mr M kau bg jelah Toblerone ni dekat aku.
Mr M : Eh tak boleh tu aku nak bg dekat orang.
sampai harini aku taktau sapa org tu. lebih baik taktau dari sakit hati. mungkin adik angkat dia.
:(

P : dia concern kat kau tu kalau tak takkan dia suruh aku tengokkan kau.
M : alah dia memang macamtu bajet caring concern padahal kalau aku ada depan mata sumpah dia tak pandang.
P : ape pulak kau ni buruk sangka lah.
M : aku dah kenal dia lama.
:(

P : Mr M dah ada makwe baru ehh ?
M : entah taktau ada ke ?
P : haritu aku tengok dekat relation dia.
M : oh entah tak perasan aku dah lama tak amek tau pasal dia.
:(

1 Text Message from Mr M
P : hey sweeetnye !
M : hah sweet ke ?
P : sweet lah LOL
M : entah-entah kat org lain pon dia send macamni.
:(

Silly me, aite ? maybe we are best as bestfriend. HAHA friend jee maybee :P truth are seriously hurts reality bites alot bebeh.
kawan pon super-cool kan. at least aku boleh gelakkan kau in any case tak melibatkan hati dan perasaan :)


To Mr Monstaah BLVD, sorry aku TERstalk kau dalam-dalam. kau bukan kesah kan ? sbb kau pon tak sangka orang stalk kau hee. nanti raya aku mintak maaf lagi :P

Oh maaf, teet ialah orang yang berlainan.





No comments:

Post a Comment