January 28, 2011

Betulkah kita ada 7 orang klon kat dunia ni ?

Conversation with Robek via phone call.

robek : kak chul tau tak ada budak form 1 yg baru masuk tu muka dia sebijik macam akak.
aku : oh yeke
robek : haah dia duduk kat atas katil akak yg lama tu.
aku : habis katil akak sapa duduk ?
robek : kak ateh. semua kata muka dia macam akak.
aku : jyeahh ni yg nak datang sana ni huhuwww :P



hehe excited sekejapp :P maksudnya budak tu yang muka matured ke aku yg muka awet mudaaa XD haha auww auwww I Likee you girl. nanti akak datang Selandauu akak cari kau tauu tamo lari okeyh :D taapi haritu time amek lesen L pakcik Md Nor tu kata macamni pulak.

Conversation dalam kereta.

pakcik : muka nurul ni macam muka anak sedara pakcik lah.
aku : oh yeke
pakcik : haah umur dia pakcik tak ingat tapi dia dah kahwin anak dua dah sekarang.


Ehh apadaaaa pakcik samakan muka aku macam org dah ada anak dua pulakk. sheesh tak patut betuuuul lah pakcik ni -________________-

Hm so macam betullah apa orang kata dalam dunia ni ada 7 orang muka dia sama macam muka kita. hee taktauuu taktauuu kena tanye orang yang lebih dulu makan garam lah. che' pon baru jee nak hidup ni bukan tau sangat pasal hal duniawi *haha poyo melampauu*

2 dah jumpa tinggal lagi 5.
heh macam nak cari apa jee.
tapi takpayah la cari kan buat gerun jee tengok muka sendiri kalau cantik takpe XD
HA-HA-HA


so, ada sapa-sapa pernah tengok muka macam nak mintak pangg ni ? XD


p/s : tengah type laju-laju sbb nak siap-siap tengok wayang dengan kakak :) weee weee silalah jealousss jealousss haha




No comments:

Post a Comment