January 30, 2011

Alahai dulu aku paling lemah bila orang cerita pasal K-Pop.

Dulu, time sekolah-sekolah lagi *hehs angkuh gila macam dah lama je tinggalkan sekolah* biasalah budak-budak hostel kalau hujung minggu tak sah kalau tak duduk gossip. biaselah GOSSIP GIRLS kan, haha *sedar diri pon* so kalau perempuan memang subjek utama wajib lelaki. eh ehh taak kalau aku tak wajib lah lelaki. Random. cakap ape jee memang boleh layan punye. taapi aku memang taak lah nak layan kalau cakap pasal K-Pop. J-Pop ke yang seangkatan dengannya laah kan. sumpah tak walaupun tiap-tiap kali balik cuti Nard akan sumbatkan mp3 dia kat telinga aku tanya sedap tak lagu ni ? dan lepastu jawab jelah sedap sebab nak sedapkan hati dia *bajet baik je haha*

Dan Syakilla jugak suka sangat beli magazine K-Pop. kenapa ? eheh sukahati dia laah duit dia kan tapi tiap kali aku nampak dia baca mesti aku kata dalam hati 'apelah yang dia nampak kat mamat-mamat korea ni tak paham betuul aku'. See, punya laah aku anti-betul ngan K-Pop time tu.

Tapi hari ni

Angah bukak MTV, keluar la pulak klip video 2PM, I'll Be Back. dan dia pon memulakan hikayat.

'Haritu angah jalan-jalan usha satu leather jacket yg macam K-style tu, memang tak beratus lah harga dia kan. baru ingat nak rembat satu baru stylo sikit.'

entah apa-apa lah angah ni. lepastu aku pon continue lah tengok video klip tu. tiba-tiba rasa Demm, hawt gilaaa kan mereka semua tuuuu ? Dush -.- serius doww rasa macam nak buat boyfie :) ahaks angan-angan nak tinggi jee kau syafiqah oi.

Lepastu apa lagi kita mintak tolong Mr. Google laah nak suh dia searchkan hotshots 2PM ni :D *dengan muka sungguh-sungguh*


Tapi kenapa nama dia 2PM ehh ? bukan 3PM ke 10AM ke kan kann ? haha *ape kau merepek ni ?*


auww auwww hot gittu XD

Dan dengan tak semena-menanye aku jadi gedik uncontrolled haha :D ini bukan selalu okaay sekali-sekala aje. percayalah aku tak selalu macamni. entry aku biasanye cool-cool je. tapi harini takboleh cool. lagi-lagi bila tengok muka Chang Sung ni memang boleh kena histeria membabi buta wakakakkak. sumpah kalau kau tak rasa nak melompat tengok gambar dia ni kau memang perempuan tak normal atau mungkin sebab kau pms lalalala LOL *sila ketuk kepala aku kalau korang rasa geram sbb aku pon dah mula rasa annoy dengan diri sendiri*






  • ohmaigosh, ohmaigucci, ohmaiprada, ohmailouisvuitton, ohmaicoach Chan Sung ni gilaaa demm smokin' hot. cair tak cair tak, cairlaah der siap ada six pack abs kot memang taak lah nak pandang sebelah mata. siap terbuntang terang lagi bersuluh ni ha. Aduhai silalah bangga kalau dapat balak macamni punya nak membunuh jiwa raga >.<
Okaay, dia lahir 11 February 1990, yay ! aku suka orang lahir bulan Feb sbb mereka Fabulouss :D ideal woman someone with kind eyes. hm aku kalau pakai contact lense nampak baik kot hahaha *sila gelak guling-guling*

Dah dah stop, enuff. tak payah la nak berangan mat jenin tu haa muka kau dengan muka dia punya jauh beza muka Melayu asli dengan Korea. sheeeesh -__________- bila muka aku nak putihh ? wuwuwuwuuuu




bergembira :)

1 comment:

  1. tu la ko . angkuh sgt . aku da kate da . tp kalo ko nk jmpe 3pm ade ko try usha youtube , i'll be back by 3pm . haha

    -syazanard yg mmpunyai ratusan BLOG

    ReplyDelete