January 15, 2011

What a small world ?

Song : Muda by Hujan


Aktiviti hari ni : melawat Mahkota Parade :) dengan kakak. yelah kalau nak keluar mmg tunggu kakak jee lah pon. nak bawak kereta sendiri lesen tak dapat lagi. lepastu kakak amek kawan dia kat Melaka Central. borak punya borak kawan dia tanya :

'dayah, adik kau sekolah mana ?'
'Sbpi Selandar'
'hah, serius ?'
'yelah'
'asal tak bagitau awal-awal. adik aku pon sekolah situ jugak'

'oh yeke'


dan dua-dua pandang seat belakang.

'kenal Abdul Aziz ?'
dan aku pon membuat muka blur selamba.
'jap, jap confius' padahal taak pon.
'dia amek sc ape ?'
'teknikaaal'

'oh, yang pandai main gitar tu ehh ?'
sudah gaharu cendana pula.
'ha, yelah dia pandai la jugak main gitar'
'hm
kenal-kenal mcmtu jee' yg ini tak tipu.

dunia ni absolutely kecik jee.

Lepastu jalan-jalan laah. usha wayang kejap lepastu blaah. sumpah cerita tak menarik langsung. KHURAFAT ? naah kepala otak aku dah tepu dengan cerita hantu. cerita lain pon tak best. Lapaar, then pergi Burger King. mula-mula dalam pale otak ni *whadde la burger king, pergila McD ke, pizza hut ke, KFC.. taapi dah kau pon orang yang belanja lagi mau bising ke ?* entah menu ape yang aku order aku pon taktau tapi yang pasti dalam tu ada mushroom :) okaay, not bad la jugak. french fries dia banyaaak doee, but since i'm on diet so kita biar jee la french fries tu terjelepuuuk je kat situ*OMG dia tipu dia makan sampai half kottt heee :D*

Out of the blue, eh macam kenal la mamat lap meja ni. aku pandang dia, dia pandang aku pelik ja. sabarla aku nak cam muka kau ni. *Eh kauu Munawar kan ?* taapi cakap dalam hati je sbb malu laah tiba-tiba nk tegur entah-entah dia tak ingat kat kau pon. tapi aku perasan dia banyak kali lalu meja aku. hm mungkin dia nk tegur tapi malu :P *bapakla perasan* tapi akhirnya dia tegur aku jugak. Thanks, Munawar mesti kau yang lapkan meja aku jugak kan ? :D Excited mucho ? haha mestilah sbb gembira tengok kawan-kawan berjaya *wekk macam nk muntah jee statement kau* ok statement tu mungkin boleh guna tahun 2020 nanti. taaklah macam baru jee semalam kau tgk dia datang sekolah dengan beg lagi besar dari dia jalan terhuyung-hayang nk masuk kelas, dan harini kau dah tengok dia kerja kat Burger King. impressive ape. dari kau yang duduk rumah jee menunggu pakcik nordin text utk bgtau kelas ade ke tak. sheeesh bosaaaan hidup aku ni -_________-


Dan tadi, terlepas satu peluang untuk mengeratkan hubungan kawan-kawan.

Keyna Anyea invite you to use vchatter.

aku pon berlari lah bawak laptop ni masuk bilik angah, nak chat punya pasal. yelah takkan nak chat depan mak ayah kotnye nk cakap pasal balak mau kene pandang slek sekali kat situ *err tapi dah 18 takkan nak marah lagi kot ? hee taktauuu* semangat la pasang mic, check cam sume tiba-tiba lost connection. lepastu dengan semangat lagi on balik vchatter, taapi si Kina ni dah offline pulak. haihh takde rezeki lah tu.




Guys, i wish i still have you as my friend till the end of my life. because you're like oxygen which i can't live without.


tiba-tiba aku rindu 'Assalamualaikum, cikgu !'
missed my super-awesome primary time
secondary super-cool time, too.






No comments:

Post a Comment