February 23, 2011

Cakap banyak-banyak tak payah bayar pon XD


THANKS ALOT MAXIS.




I DO TALK ALOT TODAY :D and it makes me happaayy !


Sebab sebab sebaaab harini aku dapat free call weyhh. haha haha mesti ingat harini birthdayy aku kan tapi taak pon aku rasa operator Maxis ni masalah la dia tersalah hantar information kot. HEYY, BIRTHDAY AKU HARI SABTU LAH !

Taapi takpelah rezeki jangan ditolak. kehs XD

Lepastu, lepastuuu pagi-pagi lepas bangun gosok gigi terus angkat phone buat call. excited punya pasal. yelah duduk hostel lima tahun mmg tak merasa nak free call tiap kali birthday pon dekat sekolah. aku kan budak baik mana bawak phone pergi sekolah. aah boleh muntaah XD

1. First wajiblah Syazanard.
2. Ain Syamimi.
3. Umiiiii :D
4. Shikin Yusof
5. Syazana.
6. Fateen Atiqah.
7. Haziq
8. Ateq
9. Athirah Hazwani.
10. Ain Azmi
11. *Angah
12. Khai
13. Affiqah Razak
14. Jufa
15. Fateen Atiqah


Heee gilaaaaa dowwww 15 orang kot patutlah rahang pon dah mcm sebu jee ni. Eh eh kenapa Fateen Atiqah ada 2 kali ? hehe longgggg talk walaupun tak habis lagi sesi conversation tu sebenarnya sebab minah ni ada 'emergency natural call' lah pulak. but well babyy, sorry aku stalk wall kau XD jangan marah haa

Ain Syamimi, marah aku sebab kejut dia pukul 11 sebab kalau ikut body clock dia pukul 3 baru bangun. haihh haihh budaak ni.

Borak dengan Umi paling lama sampai low merah terus battery bar dekat phone tuhh. haha

Sengaja jeleskan Ateq sebab aku dapat free call awal daripada dia. lagipun nanti hari Sabtu dia kerja dan kena pergi sambutan maulidur rasul dekat surau taman. Haha sila gelaakkan Ateq sebab boleh guna free call dari 10.30malam sampai 12malam shj. Silly Ateq ekeke >_< *ateq punya birthday sama dengan aku*

Lepastu, Athirah Hazwani punya battery pulak kongg sebab nak sangat dengar aku punya HOT GOSSIP ala-ala joyah gituww sebar gossip. LALALOLLS

*Angah. not-in-the-list-to-be-called taapi ibu yang tumpang sekaki berkongsi jakun free call wakakak


Aku memang jarang nak call Hallo-hallo member ni. yelaah bukan ada kepentingan sangat pon. lagipun aku takde kredit berkoyan-koyan yang kalau nak call memang tak payah pikir dua kali. tak kisahlah orang nak kata jakun ke apa. memang aku jakun pun tu yang sampai semua orang pon aku nak call harini. sebab takpayah bayar. free of charges.

Dan harini hari aku paling berkepit dengan phone. kalau tak entah mana-mana aku letak phone tu. kesiaaan :(



p/s : driving harini tak menyebalkan and getting better. taapi temperature kereta pakcik tu naik lagi time aku bawak naik bukit. asal kau nak panaas je time aku drive hah ?


2 comments:

  1. Bangang doh kau aku sepakk kaaaang aku tau kau mesti stalk punyaaaa. Zzzzz aaaaaa natural call? Sabar jelah XD

    ReplyDelete
  2. hee marah ke ? sorrry bebeh tp kebetulan dia wall kau time tuuuu

    again, sorry ._.

    ReplyDelete