March 14, 2011

Bored can caused death, OHNNOOOO !



Blog aku makin gloomy, dull. oh maaf aku tahu tu. setiap tulisan dan patah kata dah tak menunjukkan ekspresi sebenar. fake. berpura-pura. terasa hidup macam takde warna. bak televisyen nenek moyang kau yang gambar black and white jee. kecuali atuk nenek kau dah tukar teevee baru.

Hidup kena ada warna. macam pelangi. kena ada masam manis macam lauk yang mak kau masak. kena ada tinggi dan rendah. kejap kat atas kejap kat bawah. macam KARMA. macam laut kejap pasang kejap surut.

Laut :)
Kemarin pergi Peydeeee :D tu yang muka pon mcm kene salai. family day kononnya. ehhe best sapa kata tak best. mandi laut, barbeque. BANANA BOAT. omaaakkawww sumpah aku taknak naik lagi mendealah kurang apresiasi manusia tu. dan peringatan kepada pesakit jantung dan ibu mengandung jangan ngengada nak cuba. aku yang sihat ni pon dok tegak je tak pandang kiri kanan. cuakkebebeh doh. *oh ini sekadar selingan*




Pleaseeee gimme some sparks in life. gimme joy. gimme the glee.
Im tired of being bored ya LOL.

*another sort of selingan* dan kemarin baru aku tau aku gayat. yes aku gayat of highness. baru perasan time nak menapak kat koridor aku akan pegang sliding door apartment tu.
and a wake up call from nowhere, realising that im afraid of losing this big family. this whole bunch of joy.

future indigo excitement : parents dah bagi greenlight pergi wedding abang Zaza dekat Ghombauu Sabtu ni :)



Hoping for more colours and smiles.





No comments:

Post a Comment