March 17, 2011

Facebook lembap memang spoilkan mood aku hari-hari T.T


eh engkau apahal nak sentap sangat ? pasal high-res photo dengan resize photo pon nak gaduh ke ? aku bagi solution supaya senang nak upload kat FB je padal ingatkan pakai DSLR rupenye tak pon. grrrrr *pffft

ini sekadar selingan geram melampau terhadap mereka yang super-sentaps.



Facebook lembap gila. sangat lembap. semua orang kata macamtu. daripada nak hilang bosan tambah tensen pulak nak tunggu mendealah jadah ni loading. Hoi Mark Zuckerberg tolonglah faham orang yang takde keje plus kebosanan plus menganggur macam aku ni sangat memerlukan Facebook untuk bersosial. lainlah kalau aku dah ada lesen dan kereta lama dah aku ronggeng rokiah takde der aku terhegeh-hegeh depan laptop ni. sheeesh -____-

Tapi kalau nak bagi fesbuk ni laju sikit boleh je. tekan sini. tapi aku malas sebab tuto dia panjang dan agak complex. kalau nak try satu-satu memang boleh je tapi at last kalau tak jadi nanti aku frust menonggeng lagi payah. maleh den nak layan diri sendiri :( sapa nak try silalah. no pressure jangan jadi macam aku sungguh malas.


Dekat Twitter pulak ada budak sentaps. last aku off je semua. moh layan Formspring. haha desperado gilaa :D ahh kau senyap lantak akulah aku bosan kot.


Escape Earth 2012 Tickets, interested much ? klik title kalau nak tahu.

Kalau nak selamat belilah. kalau rasa nak dosa lagi belilah. tak faham dengan propaganda orang Yahudi yang tak habis nak sesatkan orang Islam. Rasa power sangat nak lawan kuasa Allah. Masyaallah. simpang malaikat44 tak tergerak hati langsung nak book tiket tu.

Sesungguhnya bumi ni dah tua. benar-benar tua. kiamat nanti bukan bumi je hancur. segala planet akan berlanggar sesama sendiri sebab dah terkeluar dari paksi. so at whole memang tak selamat nak pergi mana-mana pon, faham yahudi-yahudi sekalian ?

Allah SWT berfirman :

Mereka menanyakan kepadamu tentang hari kiamat: 'Bilakah terjadinya ?'
Katakanlah: 'Sesungguhnya pengetahuan tentang kiamat itu adalah pada sisi Tuhanku;
tiada seorangpun yang dapat menjelaskan waktu kedatangannya selain Dia.Kiamat
itu amat berat(huru-haranya bagi makhluk) yang dilangit dan di bumi.
Kiamat itu tidak akan
datang kepadamu melainkan dengan tiba-tiba.

got it. TIBA-TIBA boleh faham tak.


By the way credits to Fateen Atiqah sebab aku baru tau pasal ni dekat blog dia tadi. terkejut beruk. siyes doh. muhasabah diri sendiri jugak cukup ke amal ibadah nak buat bekalan kat akhirat nanti. subhanallah baliklah ke pangkal jalan syafiqah sementara ada masa nak berubah ni .__. Insyaallah.




ingat-mengingati sesama Islam :)
done by me sincerely ;

No comments:

Post a Comment