March 30, 2011

Hoppin to Shoppin :)

Harini keluar dengan adinda-adinda tersayang. go SHOPPING BEBEHH :)) dah lama tak shopping gila heaven macam ni ohh since everyone in the house pon busy aje memanjang huh -.-
Ohh tapi tak la gila-gila shoping setakat rembat satu dua tshirt :P


Dan talk about TEEESHIRWWWT :)


Tshirt dekat Brands Outlet tu sungguh coolio gila. Super cool. Super gila. macam warehouse yang banyak gila baju. banyak gila. lawa gila pulak tu. okaay dah stop the gila. and obviously i got rambang mata dohh sampai rasa nak tarik jee each of every design tu. HAHA cakap macam banyak duit je minah ni kan. well, i ada bank ibu ayah kot apedehal :D gagaa

Hmph, lepastu dalam store tu jugak sempat berangan kalaulah aku banyak duit memang boleh sembrono jee amek sambil tutup mata kan XD hee suke je jadi mat jenin minah ni.

Lastly, total dekat cashier RM119.90. eh bukan total baju aku sorang. campur Ain Syamimi punya sekali. gila kau aku spend gitu banyak nak kena bebel sampai malam ke apa -.-" tong-tong ahh sbb kalau beli satu-satu rugi. hee saje je nak membackup diri sendiri kan yadayada :P tak ketinggalan Umi Sakinah beli dua pasang kasut kot. lagi amazing.

Saya jakun shopping ? Err saya tak loaded so saya cuma mampu beli dekat sini jee tak macam awak *T_T*



Dan tadi tengok cerita BIG MOMMA : LIKE FATHER LIKE SON. ohh sangat kelakar. lepasni aku nak set ringtone Lyricle Miracle jugak ahh :) hee. dan paling kelakar dah beli popcorn sejam sebelum wayang start. sangat bijak kanak-kanak ni XD

Tengoklah tak rugi sangat siryes :)


psstpsst; peeps esok saya ada pratest SO, tolong doakan saya baik-baik je eh. Macehh :)


No comments:

Post a Comment