May 4, 2011

Dayy.


now, i've been thinking siryesly to have an iPhone, can i ?

My new IC is dah siap pagi tadi jugak. Baru tau yg JPN sekarang dah pantas dan effisien sbb kita dah boleh amek IC after 2 hours jee. Quick, aite ? :D So, sekarang muka I dekat IC dah lawa sikit muahahaha *cubit pipi sendiri
And sorry lah abang kaunter no.3, i've hyperhydrosis so my hands cepat sweat penat dia lap Linkbanyak kali pakai tisu sbb dia kata machine tu tak dapat detect my fingerprint. Ape nak buat =..='

- I am scratching like damn crazehh now sbb last weekend ada family picnic and we are doing barbeque. and it was seaafoooodd. Dem, sangat menyesal sbb makan banyak T_T


Besides, I have new Tumblr acc which was sbb terlupa password Tumblr yang lama tuh.

Do take a visit ;
karmaismyrevenge.tumblr.com

And I do really loveee my new Tumblr. Plus, it was waay easier to be done than blogger.
No offense :) K.














No comments:

Post a Comment