May 3, 2011

So much space till I feel hard to breath.

Smile :)

Bak kata kawan aku Mira Syaheerah, dulu time baru-baru buat blog jakun jee update kalau boleh hari-hari nak update. Sekarang, subhanallah malas sangat. Dan harini rasa nak update sebab rasa HAPPY :)

- Pssssst ! ayah nak belikan laptop baru. Bukan nak berlagak nak beritahu je.
- Esok nak tukar IC. OHHHTHANKGODD dah lama aku rasa nak campak je IC tu masuk longkang ke ape sbb time amek gambar darjah 6 tu pakai tudung sangat selebet plus tak gosok. Duh, sangat selekeh.


Yahh, we born to be happy. and everyone deserves to be happy.


Haritu check matriks, alhamdulillah dapat matriks Melaka. Macam dah keturunan from Along to Kak Ekin to aku kalau aku sure lah pergi sana. Padahal time apply tu tak selit langsung Melaka sbb fikir Londang tu bosan takde JJ takde Tesco, takde Giant ke ape. Macam sebijik je dengan Selandar tu dekat ceruk kelapa sawit. Huhu angkuh betul minah ni :P tapi sekali yang tak mintak tulah yang dapat. Hmph bersyukurlah dari tak dapat tapi pon tak sure lagi sbb nak tunggu result upu dulu. Sapa tau upu keluar bila ehh ?

Lepastu ada orang tu dapat Utara. Jauh en ? T_T
Maybe we need some space so, we can miss each other, aite ? I hope so.


And fyi, aku hadap satu entri ni je dah berapa jam entah. Otak dah berkarat mungkin sbb asik kerja backspace je dari tadi.







No comments:

Post a Comment