July 5, 2011

Freaking letih.


Ok dah tak ingat bila last time aku update blog. Omegii . Sangat busy with all the lectures, tutorials, group discussions. Phewwwwww -.-'' matriks was damn kejam tahap terabytes. Haha ala science computer gitew yeww. Habis segala kederat aku everyday buat tutor. Buat revision sehabis baik. Last, quiz pon tak dapat jawab gak. Haih"

But the teachers are ohsem. Sukaaa ^^

Ok harini persetan dengan segala homeworks bagai. Kita bantai online je eh. Sedih tengok blog aku ni macam dah kena serang dgn hurricane -.-"

Tiba-tiba terasa mengantuk macam nak tido.



Sebenarnye, harini tak banyak homework sangat. Esok nak check Kimia je. Takpelah malam ni boleh siapkan. HAHAHA *gelak besar tak sopan langsung minah ni -.-'

"Dahtu tak reti nak buat revision ke UPS awak tak lama je lagi? dah pandai sgt? "

Haihh. Sabar la makcik kakak abang atuk nenek pakcik saya pon nak rehat jugak -___-
Nanti malam saya ajak korang stay up eh ? boleh ? Gihihihi

Dah 2 minggu tak balik TT__TT im misshingggg ma howwwmmm!!!!!!

FOINE. AKU HOMESICKERS LA WEHH :( eventho rumah dengan KMM tak jauh mana. Still, environment KMM tak sama dengan rumah. Kan ?



Rumah manis rumah :)


Btw, sekarang sangat teringin nak makan Dominos. Nak tengok Transformers. Dulu ada org kata nak belanja, tapi dia lupa kot. Kalau tuntut dia bagi tak eh? HIHI X)














No comments:

Post a Comment