July 8, 2011

I'm homeeeee X)



Gyeaaahh. Home &heartss :)
Macam dah lama jek tak balik rumah. Ehhe Rinduuuu ._.

Mood; Random Awesome - Yuna.


Before balik tadi ada orang text tanya balik ke tak. Weirdo -.-'
But nvm. Maybe kau malu nak kata rindu aku. HIHIHI masuk bakul angkat sendiri bhaa.


*Esok kakak dah janji nak bawak tgk Transformers woo. Sangat sukaa^^
. Lepastu Dominos. Lepastu McFlurryy. Lepastu Sushi King. Hee sukati je tetambah X) Tak jadi nak tgk 3D sbb nanti takde sub en? Nampak sangat tak terer english en. haha idontcare .__.


Sedih :'(
Nanti team BB KMM buat friendly match dengan SBPI Selandar. Saya nak pergiiiiii !! T_T
Tapi saya tak terpilih :( Kenapa la saya tak main betul-betul haritu ? -.-"
Saya nak pergi KAKOM. Saya nak jumpa juniorss. Saya nak satu team dengan GFYI.

Eh. Siapa GFYI ? Ehhe girlfriend baru sayaa :)

















No comments:

Post a Comment